søndag den 8. april 2012

En sur, sur morgen

En sur, sur morgen på en p-plads - ikke så langt fra dig..


Vågner op til et snedækket landskab udenfor. Og hvad møder én på p-pladsen udenfor:

En P-afgift i forruden!
P-afgift i forruden
Det er godt nok strengt bedømt for denne forseelse
Forhjulet er ca. 2 cm inde over den hvide streg.
Dækket holder en smule henover stregen
Forhjulet set fra anden vinkel
Er det grund nok til at uddele en p-afgift?
Der er jo plads nok ved siden af, som billedet viser.
En ledig p-plads mellem bilerne
Undrer mig. Der er jo INGEN skilte om Parkering!
Kan ikke lade være med at undre mig, da jeg kører væk.


Den ser da temmelig mærkelig ud den P-afgift!


Heldigvis er det IKKE en rigtig P-afgift!

Jeg har en mistanke til, hvem der kunne have lavet denne "joke" mod mig!

Og lidt over kl. 6 om morgenen er det begrænset, hvor meget humoristisk sans, jeg har!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar