tirsdag den 10. april 2012

Lang ventetid i DSB Kundecenter


Lang ventetid i DSB's kundecenter

En kombination af IT-problemer med Uddannelseskortet og manglende levering af flere kort til studerende betyder, at der i dag er op til 20 minutters ventetid på telefonerne til DSB’s Kundecenter.

»Vi har udsendt 30.401 HyperCard og 12847 Uddannelseskort, men IT-problemer betyder, at vi ikke har mulighed for at nå godkende Uddannelseskortene for flere studerende. De studerende skal bruge deres kort her og nu og derfor ringer de til Kundecenter for at høre, hvor kortet bliver af og det skaber lange køer til medarbejderne i DSB’s Kundecenter.

Vi har desværre endnu ikke en prognose for, hvornår it-problemerne bliver løst,« siger chef for DSB’s Kundecenter, Torben Nielsen, der meget gerne vil beklage over for de studerende, der endnu ikke har modtaget deres Uddannelseskort. Han opfordrer de studerende til at købe periodekort. Differencen mellem periodekort og uddannelseskort vil blive refunderet hvis man sender det ind til:

DSB Kundecenter
Banegårdspladsen 4
6000 Kolding

Denne beslutning om refundering er gældende for studerende, der ikke  har modtaget et kort til og med den 20. april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar